Fråga oss på blogresponse.

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vad står det i det första sms:et i din inkorg i mobilen och vem är det ifrån?

Det står " Okey " och är från Sofia :)

Vilken svordom använder du mest?

"Fan" skulle jag tro!

Vem är din bloggförebild?

Min bloggförebild.. Ja jag har nog ingen har inte riktigt hittat mig själv än så vi får se :)

Tror du att alla på jorden har en själsfrände?

Ja, "två ögon två armar två ben men varför bara ett hjärta? För att det andra har gud skapat för att vi ska hitta!"

Vilken är din favoritårstid?

Sommaren såklart :)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

?? :)

2012-04-01 @ 17:33:57
URL: http://loviisasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0