Frågestund !

INGEN FRÅGA ÄR FÖR DUM!

Så fråga mig allt ni har på hjärtat ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du så ful?

2012-04-02 @ 16:39:29
Postat av: Förra kommenteraren

Skämt åsido !!!!!!! HAHAHAHAHAHA

2012-04-02 @ 16:41:30
Postat av: Emelie

Vem är den senaste du var ihop med elr vem är du ihop med nu. om du inte e ihop med mån vem gillar du ärligt, justin bieber räknas inte. pussar & kramar från Emelie

2012-04-02 @ 16:50:40
Postat av: Anonym

heej Lovisa! jag är lovisa! (www.typisktloviisa.blogg.se) jag såga att du ville köpa ralphlauren tröjan högst upp! men du skrev inte hur mycket du ville köpa den för! jag har fått ett bud på 95kr så om du vill ha den kommentera gärna så fort du kan! kram //Lovisa H

2012-04-02 @ 18:13:39
Postat av: Lovisa

heej Lovisa! jag är lovisa! (www.typisktloviisa.blogg.se) jag såga att du ville köpa ralphlauren tröjan högst upp! men du skrev inte hur mycket du ville köpa den för! jag har fått ett bud på 95kr så om du vill ha den kommentera gärna så fort du kan! kram //Lovisa H

2012-04-02 @ 18:14:21
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Postat av: LK/ Lovisa o Lovisa

SV: DEN TURKOSA KJOLEN KAN BLI DIN FÖR 20KR PÅ VÅR BLOPPIS! OM INGEN BUDAR ÖVER INNAN IMORGON BLIR DEN DIN! DU KAN KONTAKTA MIG PÅ FACEBOOK LOVISA KULLMAN OCH BERÄTTA VART DU BORT M.M. SÅ KAN VI BESTÄMMA HUR DU SKA KÖPA DEN M.M.!!!! TACK FÖR ATT DU BUDADE

2012-04-02 @ 18:23:16
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Postat av: Hannah

• vad är din favorit färg?



• vad är det bästa du vet?



1-10 frågor



• hur snygg tycker du att du är?



• hur snäll tycker du att du är?



• hur snäll är din bästa vän?



• hur mkt gillar du hollister?



• hur mkt gillar du din skola?

Annat



• Vilka tre saker skull du ta med dig till en öde ö?



• vad tycker du om mest? Kläder eller smink?



• converse eller uggs?



• Gina tricot eller hollister?



•hund eller katt?



• godis eller chips



• fotboll eller kompisar?



•om du skulle få ett till syskon skulle du vilja he en syster eller bror?? <3

2012-04-02 @ 20:41:07
URL: http://ourlifeez.blogg.se/
Postat av: Lovisa (LH)

hej isabel! jag såg att du ville köpa min abercrombie tröja för 100kr det är en tjej som har budat 130kr vill du buda högre eller inte ha den kommentera så fort du ser det här eller kontakta på facebook (lovisa huusko) kram //LH

2012-04-03 @ 16:00:37
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Heeej älsk! <3



Top5 bästa vänner

Vilka kan du lita på till 100%

Favorit affär

3 favorit plagg(du behöver inte visa bara berätta)



Puss! <3

2012-04-14 @ 19:14:49
URL: http://ebny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0