Godmorgon!

Hej finisar <3   ´Jag vaknade skit tidigt eftersom att någon motorcykel typ åkte utanför mitt hus, åååååååååååh jag blir fett sur när jag inte får sova :o Men nu lite positivaa saker, jag var ju i Mjölfjell och träffade min underbara släkt, jag älskar dom verkligen! Men det blir bara galnare efter varje år haha :D det finns dock inte så  mycke att göra där förutom att typ åka skidor haha! Men jag åkte upp på ett berg som heter veset det är väl 1,2 mil upp dit! Och sen måste man tillbaka, så jävla jobbigt! Men det var värt de! Jag kämpar på så jag kan få min drömkrop xd Töntigt jag vet men asså jag gör det inte för att andra ska tycka att jag har fin kropp utan för att jag vill må bättre själv liksom .. Men aja idag ska jag träffa Maja, hon är sjukt saknad. Ni kan få två bilder från mjölfjell, har inte så många bara typ 2 just nu .
 Veset
 Släkten i norge :')
PUSS/ Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0