Dagens snyggingar !

Här kommer det några dagens snyggingar:
 

Ebba: Ebba är en ängel som föll från himlen och jag fick chansen att hålla kvar henne. En person som stöttar mig och kommer aldrig att svika mig och jag kommer aldrig svika henne. En bästis aom man kan lita på. Hon e vacker och underbar. Ebba och jag kommer att hålla hand i hand länge och jag kommer aldrig släppa hennes. Love You ! Här kommer Ebbas blogg : www.ebny.blogg.se


Klara: Klara är Ebbas storasyster och hon är en snäll, söt, rolig och snygg tjej som förstår en, och är lätt att prata med och bli kompis med.


Fanny: Fanny är en glad och rolig tjej. Hon är söt och vacker också. Hon lever sin lilla egna värld, det kanske låter konstigt men hon gör det. jag tycker inte att det är något fel med det. Hon är en som man kan skoja med och en som kan bli lite sur på en men på skoj. puss Här kommer Fannys Blogg : www.ebny.blogg.se


Carro: Carro är en tjej som är söt och rolig. Känner inte så bra men vill lära känna bättre. och saknad.


Louise: Louise är en tjej som är snäll, rolig och snygg. Hon är en kompis som man vill vara med och kan aldrig släppa taget om. Hon är också söt och vacker. Och hon är jätte saknad.


Alexandar: Alexandra är en söt och jätte rolig tjej. Man kan skratta och ha kul med henne. om jag ska vara helt ärlig så känner jag inte henne så jätte bra men hon är en bra kompis. Skulle vilja lära känna henne bättre. saknad är hon också. Hon har också en blogg som heter www.apv.blogg.se puss

//Issi

Kommentarer
Postat av: Ebba

Älskar dig också! Så jävla mkt!! <3

2012-02-12 @ 12:23:16
URL: http://ebny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0