Familje mys!

Nu har jag precis ätit jätte god tre rätters middag med familjen! skit gott

Förätt: räksak

Huvudrätt: något kött jordärtskocka, sparris, majskolv och tomater!

Efterrätt: Marängsviss

min familj är tjockis.com men det var skit gott och imorgon ska jag träna och Maja ska prova till min grupp men hon svarar inte så hon kanske får prova på fredag! Jag och Ines bestämde att jag Issi Maja och Ines skulle ha dubbel dejt, skit mysigt! Sen kanske det blir någon komedi film eller drama typ men det är inte förrens nästa helg! Nu ska jag vara med familjen det sista innan jag typ ska sova, jag är typ jätte trött för jag slaggade med Calle Jacob Issi och Maja vi var uppe ganska sent, så jag är trött vid fem det tycker jag är normalt! Nu ska jag se lite på TV.
Ciao!

//Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0