Täby c!

Idag var jag i tbc med Tyra, vi hade skit kul och jag köpte en bikiniöverdel. Jag ska troligen åka dit med Issi imorgon och köpa underdelen haha. Aja jag och Tyra  var bara där i 1 och en halv timme lite kortt men vi hade typ inget annat att göra sen. Och jag var jätte trött, för att jag slaggade med Calle, Jacob, Maja och Issi. Det var skit kul, även fast det var första gången jag träffade Calle och Jacob så kändes det som om vi hade känt varandra längre, eller iallafall för mig för jag är typ lite udda. Men det var skit kul kanske bloggar mer ikväll!
Ciao!

//Lovisa

Kommentarer
Postat av: roxana

Fin blogg! Hur mår du?:)

2012-01-21 @ 18:41:17
URL: http://roxanakozlik.devote.se
Postat av: Anonym

Tack Roxana, det känns bra att höra! Jag mår bra!

2012-01-22 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0