Presentation

Hej, nu sak vi som äger den här bloggen berätta om vilka vi är. Vi är tre tjejer födda år 1999. Vi heter Maja, Isabel (Issi) och Lovisa.

Maja: Hej jag är en glad tjej på snart 13 vintrar! Jag är född den 27 februari 1999. På min fritid så är jag med kompisar, tränar gymnastik, sjunger, är med mina kaniner Lea och Lowe, gosa med min katt Steffe och jag bloggar även på en annan blogg. Min stora idol är Justin Drew Bieber, men jag gillar även One direction. Hoppas ni läser och kommenterar denna blogg! Här hittar du min andra blogg. PUSS & KRAM!

Issi: Hej jag är en glad och hyperaktiv tjej som är 12 år. Jag är född den 5 september 1999. På vissa av mina bilder eller video inklipp så kommer jag vara väldigt hyperaktiv! bara så att ni vet det. Jag är uppväxt bland hyperaktiva människor. på min fritid så är jag med kompisar, spelar fotboll (A.I.K.), sjunger och gosar mycket med min hund Pepsi. Mina idoler är Justin Drew Bieber, One direction och Byeoncé. Men min största idol är såklart Justin Drew Bieber. Min förebild är Justin Drew Bieber och Byeoncé  .Ha en bra dag puss & kram !

Lovisa: Hej jag är en tjej på snart 13 vårar. Jag är född den 8 maj 1999. på min fritid är jag med mina kompisar, tränar gymnastik, sjunger och är med min katt Isis. Min förebild är Justin Bieber, sen 2008. Det kommer antagligen bli många inlägg om min vardag, och vad som händer i mitt liv och så, många bilder såklart! Läs och kommentera gärna vad du tycker sötnos!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: tildaochamanda

var med på dagens blogg! :D

http://tildaochamanda.blogg.se/2012/january/nu-kor-vi-igang-med-dagens-blogg-d.html#comment

2012-01-20 @ 21:19:23
URL: http://tildaochamanda.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag tänkte göra en lista med massor av saker som jag ska göra under 2012, och det skulle vara jättekul om du kommenterade detta inlägg och skrev vad du vill att jag ska göra och om du tycker att det är en bra idé. Dom som kommenterar får en länkning! PUSS http://tovevarnamnet.blogg.se/2012/february/har-en-liten-ide.html



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer:)

2012-02-01 @ 15:22:26
URL: http://tovevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0