Fixat o klart ♥

Hej alla söta ! nu har jag duschat och fixat håret. Snart ska jag ut med min fina lilla hund. Sen blir det nog lite mys pys med famlijen och kusinen. Puss bjuder på en bild när jag inte har fixat håret och en där jag inte ens har borstat det asså när jag precis vakna. ♥


image description
Blev lite stor men här har jag inte gjort nått med håret...

image description
Här har jag fixat det. Jag har bara fönat det...

Här kommer det en bild på det jag använde.

image description

Tråkigt inlägg jo jag vet men ändå..





Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Hej! ;) ♥

Följa varanadra via bloglovin?

KRAM & HA EN TREVLIG HELG!

2012-03-17 @ 14:28:29
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0