Förlåt för dålig updatering!

Förlåt för dålig updatering men det händer så mycket just nu, men det är sjukt kul så jag ska hinna med bloggen också! Som ni vet så kan ju inte Maja blogga :( och Issi har ju sin egna blog som hon bloggar mer på så det här blir bara jag som bloggar oftast haha :D Ni kan få lite bilder eftersom att jag är så snäll! haha PUSS BABES/ Lovisa
image description

image description Gammal xd HAHAHAHAHAHA xd
 vet att jag ser fett tjock ut på den bilden, men jag är glad ändå :D

Jag laddade bara upp dom första bilderna jag såg aja CAREFACE haha gaaaaaaaaay inlägg!
Men ser ni hur kort hår jag hade på den där bilden med abercrombie tröjan haha de har växt skit  mycket!
PUSS/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0