Min dag ♥

Hej alla läsare. I dag har jag varit i skolan som vanligt. Men efter det så gick jag och Hanna till ica och köpte Calippo glass (stavning). Sen efter det så cyklade jag och Hanna runt Täby. Men just nu så sitter jag och Hanna i mitt rum och är inne på datan. Ses sen Puss & Kram ♥
image description
Bild på mig och Hanna (oseriöösa) hahah...♥

image description
Drack den med Hanna i dag den var jätte god.. ♥
image description
En ful bild på mig i skolan men bjuder...

image description
Undvik mitt fula tryne och kolla på Lovisas snygga ! ♥

image description
En bild på Hanna när vi var och cykla..  ♥
Det var lite bilder från i dag bjuder.. Puss




Kommentarer
Postat av: Adam

Asså hur kan du och Lovisa vara så sjukt snygga eller se så sjukt jävla bra ut!?

2012-03-14 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0