Min fredag/lördag

tjena babes! Min helg har vart toppen, eller min fredag. Jag slaggade med Emilia, vi hade skit kul som vanligt! Sen kom hennes kompis Felicia över, hon var jätte snäll! haha vad tööööööntigt men jaja hon va de iaf. Sen idag såg jag och emilia på mästerkatten xd I 3d. Den var asbra :d Men sen efter de så skulle vi åka hem och Emilia skulle ta tåget och jag skulle ta bussen, så frågade min mamma om hon skulle ta reda på buss grejerna och då sa jag ja.. Sen så sprang jag och Emilia dit och jag kom precis när en 616 skulle åka och jag bara satte mig i bussen och så stog de att den skulle åka till täby KYRKBY men sen stannade gubbjävlen i erikslund och kunde absoulut inte köra mig till nästa station så jag kunde ta 610 hem så jag fick sitta på busshållplatsen i en halvtimme för att jag försökte få tag på någon som kunde köra mig och sen svarade min granne fatta hur glad jag blev! Sen kom hon och hämtade mig efter en halvtimme på den där jävla busshållplatsen! hoppas ni är bättre på bussar än jag xd
Lägger upp bilder snart
PUSS/ Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stackare, om jag hade vart där hade du inte behövt vara ensam peddosmile

2012-03-17 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0