RÖD I HELA MITT FULA ANSIKTE!

Jo jag sov ju över med Issi och Alexandra och så hade jag glömt min ansikts tvätt så fick jag låna Issis skrub, men de va BODY SKRUB så nu är hela mitt jävla ansikte rött haha :0 Men de va ju inte hennes fel jag läste ju inte vad de stog men ändååååå! Men nu har rödnaden gått ner lite och svullnaden men det svider och bränner som fan! Aja jag kanske kan bowla med Maja men jag tror inte det för jag har ont som fan! Ni får ingen bild för jag ser förjävlig ut! Men jag kanske lägger ur en sen när svullnaden har gått ner
Aja
PUSS/ Lovisa
Och kolla vilka fina mössor vi har whoop!

Kommentarer
Postat av: RUNA

OMFB VART IFRÅN?!?!?!?!?

2012-03-31 @ 23:01:35
URL: http://justinsbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0